Trainingspakken voor selectieteam JO 14-1 van FC Horst 05-11-'18

Stichting DOEH sponsort trainingspakken FC Horst

Ermelo 05-11-2018

Vanavond om 18.30 uur heeft het bestuur van Stichting DOEH trainingspakken uitgereikt aan selectieteam JO 14-1 van FC Horst.

Dat de Stichting dit doel heeft gekozen heeft alles te makken met haar eigen doel:

Een groen en veilig buitengebied voor mens en dier!

Het is prachtig dat onze jongens en meiden zo’n mooie gelegenheid hebben om te sporten in het buitengebied. We hopen dan ook dat dat zo blijft en dat ze veilig op de fiets van en naar FC Horst kunnen rijden. Dat hopen we zeker nu een groot bedrijf in dit gebied uitbreiding vraagt om op zaterdag te gaan werken, waardoor het vrachtverkeer ook in het weekend toe zal nemen.

De wegen rondom FC Horst zijn erg druk en er wordt ontzettend hard gereden.

Stichting DOEH zal in gesprek blijven gaan met de Gemeente ook voor de veiligheid van onze jongens en meiden dmv goede fietspaden en veilige oversteekplaatsen!

Geef FC Horst de veilige ruimte!

Stichting DOEH