Harderwijk begint aan de plateaus FKlaan en Horloseweg

Harderwijk zet zich in voor de veiligheid van haar burgers en de burgers van Ermelo:

Harderwijk wil vaart zetten achter het plaatsen van de 7 plateaus op de Fokko Kortlanglaan en de Horloseweg. Op deze manier wil het College en de Gemeenteraad ernst maken met maatregelen voor een veilig, mooi en groen gebied voor de bewoners van Drielanden en de Groene Zoom, maar ook de inwoners van het Ermelose gebied De Driehoek hebben hier baat bij. De stedebouwkundige, verkeersmensen en zeker ook wethouder De Jong houden ons in open gesprekken goed op de hoogte.

Zo ontving onze voorzitter het onderstaande mailtje op 29 januari 2019. En nu maar hopen dat het overleg met Ermelo snel gaat, dan ligt het eerst plateau er waarschijnlijk deze maand nog in!! Chapeau!!

Mail:

Beste Heidi Daenen,

Mijn collega heeft vanmorgen gesproken met de aannemer die de maatregelen zal gaan uitvoeren. De aannemer heeft inmiddels bestektekeningen gemaakt en zal deze volgende week met de gemeente Ermelo bespreken. Aansluitend op dat overleg zal de daadwerkelijke aanleg zsm in gang worden gezet, inclusief communicatie met de buurt.

Met vriendelijke groet,

Stedenbouwkundige

Het zal dan gaan om dit plateau: