Verzoek openstelling Fokko Korlanglaan 16-10-2018

En soms staat er eentje 3 kwartier langs de weg!

Eerste verzoek:

Ermelo, 16 oktober 2018

Geachte burgemeester, wethouders en gemeenteraadsleden van de gemeente Ermelo,

Constaterende:

-dat u ons vraagt om mee te denken en mee te praten over een mooier, groener en veiliger Ermelo

-dat er door afzonderlijke burgers reeds vele malen gevraagd is om meer veiligheid in het buitengebied tussen de Buitenbrinkweg, Horloseweg, Kolbaanweg en Julianalaan

-dat de overlast en de onveiligheid door de overmacht aan vrachtverkeer in dit gebied vaak bij u is aangekaart

-dat vele gestelde vragen blijkbaar geen gestelde vragen zijn als ze niet officieel en schriftelijk gesteld worden

-dat een enkele burger minder gehoord wordt dan een georganiseerde belangengroep

Vragen we u als Stichting DOEH, nu officieel én schriftelijk, voor de veiligheid en de rust in het buitengebied om de Fokko Kortlanglaan zo snel mogelijk open te stellen en aan te sluiten op de Kolbaanweg, voor zolang dit nodig is. Wij vragen een tijdelijke openstelling, omdat er nog van alles kan of noodzakelijkerwijs moet veranderen in dit gebied. Deze openstelling kan door de schrikhekken weg te halen en de straat aan te hechten op de Kolbaanweg. Om sluipverkeer tegen te gaan kan er een op afstand bedienbaar paaltje geplaatst worden. En wij weten dat Harderwijk achter deze oplossing staat en hulp wil aanbieden.

Alstublieft: DOEH het!!

Bestuur van Stichting DOEH:

Heidi Daenen (voorzitter)

Cora van Eijsden (secretaris)

Willemijn van der Boon (penningmeester)